30 Ağustos 2014 Cumartesi

Deniz üstüne



                                          Deniz üstüne

Yüreğimde köpük köpük dalgalar 

Çırpınıp duruyor deniz üstüne 
Masmavi sularda yüzen halkalar 
Beni çağırıyor deniz üstüne 

Bana deniz deme aklım duruyor 
Kafam bin bir çeşit hayal kuruyor 
Martılar nerdesin nerdesin diyor 
Beni çağırıyor deniz üstüne 

Bak nasıl parlıyor mehtabın yüzü 
Sahile inmezsek affetmez bizi 
Sanki el ediyor bir deniz kızı 
Beni çağırıyor deniz üstüne 

Hangi dağa baksam sararmış solmuş 
Sus demeyin bana dolmuşum dolmuş 
Duygularım birer yelkenli olmuş 
Beni çağırıyor deniz üstüne 

Şimdi çöle dönmüş ovalarımda 
Seni diliyorum dualarımda 
Yosun kokusu var rüyalarımda 
Beni çağırıyor deniz üstüne 

Uzaklarda kalmış kasabam ilim 
Yıllardır yüzünü görmüş değilim 
Mavi gözleriyle nazlı sevgilim 
Beni çağırıyor deniz üstüne 
İbrahim Yavuz

İbrahim Yavuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder