7 Eylül 2014 Pazar

HAYDİ ÇEKİLİŞ VAR

Merhaba değerli dostlar.
 Bugün sizlere bir çekiliş duyurusu yapmaya geldim. Biliyor olduğunuz üzere burada amatör ve profesyonel  olarak çizdiğim resimleri paylaşıyorum. Bugüne kadar yakın çevremden bir çok resim siparişi aldım. Doğum günü hediyesi için, yıl dönümü hediyesi için ya kişilerin portrelerini çizmemi rica ettiler yada gittikleri kendileri için önemli olan yerlerin resimlerini çizmemi istediler. Zevkle yaptığım bu hobimi burada sizlerle paylaşıyorum. Her gün giren beni takip eden değerli takipçilerime teşekkür ediyorum. Bu teşekkürün bir de hediyesi olsun istedim. Bir çekiliş düzenliyorum. Kazananın portresini yada istediği bir resmini çizeceğim. 28 eylülde son bulacaktır. Yine çekilişin sonucunu buradan duyuracağım. katılım şartı olarak sizden tek istediğim Google friend connect'den blogumun genel izleyicisi olmanız ve aşağıya katıldım diye yorum yapmanız gerekiyor. Birde size ulaşabilceğimiz bir email adresi. Hepinize bol şans diliyorum sevgiyle kalın.
Bu çekiliş her ay düzenli olarak yapılacaktır.
Haydi 1. Çekilişe katılmak için acele ediniz.
Kargo bedeli çekilişi kazanana aittir.

1 yorum:

  1. hayırlı olsun yeni bloğun. Seni izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil